arrow_back_ios Назад до новин

Фактори, що впливають на нарахування за послуги водопостачання й водовідведення мешканцям у багатоквартирному будинку

Повідомлення 28 Березня 2023

Інколи трапляються випадки, коли споживачі обурюються через те, що у платіжках обсяг послуги та відповідні нарахування за централізоване водопостачання й водовідведення відрізняється від того, які вони передали до абонентного відділу КП «Кременчукводоканал».

Це виникає через те, що під час нарахувань виникла різниця між показниками загальнобудинкового приладу обліку води та сумою усіх показників квартирних лічильників споживачів за умови, що усі споживачі мають індивідуальні прилади обліку води. Обсяг небалансу розподіляється між усіма споживачами пропорційно обсягу споживання й додаткового нараховується до того обсягу води, який було передано.

У будинках, де частина квартир не оснащена лічильниками холодної води, обсяг небалансу розподіляється між споживачами, які не мають лічильників, пропорційно кількості осіб, які фактично користуються послугами.

Які ж фактори впливають та як з’являється ця різниця між показниками:

  • У квартирі реально проживає більше мешканців ніж зареєстровано
  • Неповірений або несправний прилад обліку води
  • Втручання у роботу приладів обліку води й заниження показників під час їх передачі
  • Облаштування у нежитлових приміщеннях закладів громадського харчування, перукарень тощо, необладнаних лічильниками
  • Втрати води у внутрішньобудинкових мережах та через несправну сантехніку тощо

Що необхідно зробити?

  • Слідкувати за технічним станом водопровідних мереж у будинку.
  • Відремонтувати або замінити несправну сантехніку.
  • Передавати правдиві показники приладу обліку води.
  • Якщо Ви не маєте лічильника – встановити його.
  • Якщо у Вашому підвальному або нежитловому приміщенні будинку працює будь-який заклад, спілкуватись з власником та перевірити наявність у нього встановленого приладу обліку води.
  • Для забезпечення коректного обліку води вчасно проводити повірку Вашого лічильника. В умовах воєнного стану Ви можете це зробити за наявності технічної та фінансової можливості.

Для вирішення будь-яких питань щодо нарахувань за послуги централізованого водопостачання й водовідведення або у разі виникнення значного небалансу можете звертатись до абонентного відділу КП «Кременчукводоканал» у будні дні за телефонами: (097) 557-35-33,  (095) 814-40-32, (067) 508-16-28, графік роботи: з 8.00 до 17.00 (обідня перерва з 12.00 до 13.00).

Фактори

Поділитися:
Facebook icon
Twitter icon
Viber icon
Telegram icon
Останні новини